november 29, 2010

Jule start med tøserne.

JAAA nu det juuul!!!
Skooolen gik rigtigt hurtigt i dag.. Men desværre kom uheldet da Anna, Chiara og Jeg skulle hjem til Emma..Skal vi sige at vi missede 2busser og kom en 1 time forsent hjem? Thats sucks..
Men heldigvis var vi rigtig julehumør! Varm kakao og noget brød..det var det hele vi behøvede for at komme i julehumør.. Og en massegrineflip og en masse julesange..En rigtig dejlig dag med pigerne, vi manglede bare Pernille ):'
Mens Emma laver mad (Hvilket er meget svært at forstå!!), er jeg i gang med at fatte hvordan man laver det her crap på bloggen.. som er megetsvært at få til at hænge sammen.. Især når "MELLEMRUM SATSERTURET" er i stykker!?!??!?! hehe.. Emma laver mad.. det glææææder jeg mig til, skal vi se hvor meget hun har lært i hjemmenkunskab.. Hun virker  lidt stresset ^^.
tænkt.. hvordan fik vi os selv til at kede os, så meget at  lave en blog? hvem ved..

Kan man fatte det? Pigerne fra klassen er gået videre til Sjællands mesterskabet.... U T R O L I G T!!!!!!!!!!!
det er allerede i morgen og min  finger har det ikke så godt + jeg er blevet syg, hvad mere kan man ønske sig):'?  men når vi siger basketturnering i morgen. betyder det INGEN SKOLE!!! kun  til drengene self..(-:

-CecilieNguyen.
Thats life.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar