december 19, 2010

M Y D R E A M !!!

Det tog mig et heelt ÅR for at få min far og mor overtalt til dette.. Dette jeg altid havde lyst til.. dette jeg altid havde drømt om..
For ca. 1 år siden... sad jeg og ventede på at mit kedelige klaver år ikke snart var slut, det var bare noget bullshit det hele! I hele 5-6 år har jeg gået til klaver men aldrig brudt mig om det. Det var ikke "Tvang" kaldte mine forældre det! men jeg synes det var tvang!!! Det var intet sjov ved det, intet spændende.. Men endelig.. efter et ÅRS overtalelse, måtte jeg endelig starte til Guitar!!!!!!!!! Nu bliver min mor og far rigtig stolt, når jeg kan vise at jeg kan bruge min tid på noget andet et "Fjæsbog" og "Mobilen".. Men.det er jo ikke lige det nemmeste i starten!! I dag ville jeg prøve lidt udforskning, det gik bare ikke så godt! Jeg prøvede på Youtube, men det gjorde mig ikke bedre.. og nu har jeg brugt i alt 3 timer på at starte til guitar hos min lærer "Youtube"! heheh.. Min mor havde ret.. jeg skal finde en lærer og ikke bruge Youtube hele tiden -.-.. Lad min nye liv begynde.. når jeg tager mig sammen til at startet til Guitar (som ikke er Youtube!!)
BTW! Min fod har det dårlig!! har allerede den lorte skade og nu også ONDT I FODEN (FTW)!!

Tilføj billedtekst


- Cecilie Nguyen.
Thatslife.

»I want every girl in the world to pick up a guitar and start screaming.«

Ingen kommentarer:

Send en kommentar