januar 17, 2011

av min mave...

Hej bloggen.  :D
Jeg har været syg hele dagen pga. ondt i maven, så jeg har ikke rigtig været nogen steder, jeg har bare gået i sweatpants, dovnet og set random film. <3 Håber de andre har kedet sig voldsomt meget over i skolen, så jeg ikke er gået glip af noget, men regner med at komme tilbage i morgen. Fordi jeg bare har været hjemme, er der ikke rigtig så meget at skrive, så undskyld et lidt nedern indlæg i dag. ;)
TING JEG GERNE VIL HAVE!!!!!……og forhåbentlig snart får
                                                 Bruno Mars koncert billeter..men tror desværre de alle er udsolgt. :(

                         
Tur til HOLLYWOOD!! <3

Beats By Dr. Dre solo

Min helt egen abercrombie & fitch model<3




EmmaJuuel
-Thats life.

»A want becomes a have with time.«

Ingen kommentarer:

Send en kommentar