januar 13, 2011

Hej bloggen :)
Ved det længe siden jeg har skrevet, men cecilie har tilgivet mig, efter at havde prøvet at hade mig, som hun ikke kunne finde ud af lol, så det går nok bare jeg begynder at skrive oftere.  :D
I dag var en dejlig dag hvor alle var glade, og jeg var lidt blank men det desværre ikke noget nyt.. men hver gang jeg kiggede ud af vinduet blev jeg i dårligt humør. Jeg HADER danmark om vinteren, alt var tåget og der var alt for koldt. Jeg trænger til en varm og laaaang ferie. Caribien ville være dejligt. <3 <3 <3
Jeg smutter til dans nu, wuho.
EmmaJuuel.   
 -Thats life.                                                               



"A hug is worth a thousand words. A friend is worth more." -  dedikeret til Cecilie Nguyen <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar