januar 25, 2011

My day.

Jeg er bange.. min helt egen lillesøster stalker mig, her på bloggen!
-  jeg kommer hjem fra arbejde og ser at min lillesøster står og læser i min blog.. DET KLAMT! hun stalker mig! i min egen blog!! PUHA!!

.. I uge 14 skal jeg til praktik, men jeg ved ikke helt hvor! jeg skrev en Email til Elle magasinets chef igår! GODE NYHEDER hun svarede!:

Thank you for your email. I am out of the office Monday January 24th and Thuesday January 25th. I will answer your email when I am back. If urgent contact me on my cell phone.

Warm regards 

Cecilie Christiansen
ELLE
Editor in Chief

Det var dejlige ord! men så fik jeg uheldigvis en anden mail fra en mand som stod for 

Kære Cecilie.

Uanset hvilket blad/magasin du skriver til hos Aller ender ansøgningen hos mig, 
da jeg er den der koordinerer og styrer erhvervspraktik I koncernen.
 De generelle retningslinier om erhvervspraktik kan du læse om I nedenstående link:
 hvor der, desværre for dig, bl.a. står, at vi kun tager elever fra 9. og 10. klasse.


Det var dårlige nyheder! Og jeg håber at Elles chef svare mig tilbage, så jeg får det hele klart!!
___________________________________________________________________________________________________________________________________
Igår var jeg forbi Alis med Emmma, jeg købte det sejeste trøje til 400,- dejligt tilbud. 1 for 500, 2 for 800,-(L')
Så smuttede vi også forbi Strøget og købte billige CheepMondayBukser til 80,-  (igen) (L)
jeg skulle købe 3 par. et til; Mig selv, Jenny og Theresa. Ham diskmanden spurgte om jeg havde forelsket mig i de samme bukser 2 gange.. Heheheheheh.
I loove my new shirt(L)





-CecilieNguyen.
Thatslife.

"Live your life and forget your age."

6 kommentarer:

  1. hvorfor købte du ikke bare dem til 60? :D

    SvarSlet
  2. fordi jeg købte 2 andre par.. mere (:
    - købte du præcis de samme.. ö

    SvarSlet
  3. nej, det ved jeg ikke. :-)

    SvarSlet
  4. tusind tusind tak, for du ville købe bukserne for mig van!! elsker farven!:D

    SvarSlet
  5. Heheh. det var så lidt (-:

    SvarSlet