februar 20, 2011

FERIE.. den er slut.

Lige nu har jeg en "computerfri" periode. Jeg er KUN på fjæsbog i max 2-5.min DET ER GODT GÅET. Og jeg har læst bøger.. det har jeg savnet, endda ret meget(L). I hele mine ferie har jeg ikke lavet en skid, ikke andet end at sove, shoppe, være sammen med veninder. Det er da ret skøøn. Jeg har ikke lyst til at skrive så meget, skal igang med at lave videre på i værelse.. den er under ombygning (-:
- I denne weekend, har jeg været i Lalandia med nogen skøønne mennesker. Især i Monky Tonky Land, det er guld... og jeg vandt mit væddelmål med min veninde. Mit væddemål var at hvergang jeg blev sur, skulle jeg slå personen så hårdt.. og det gik ud over nhu, undskyld. Jeg valgte hende som mit offer, fordi jeg VED hun ikke tager det så personligt. og NEJ! det er ikke pms jeg havde-.- ikke tro det. Men nu en is til mig.. YAAAAY.
- Lige nu hører jeg Beyonce feat. Kanye West- Ego (remix) (Hør, klik her: http://www.youtube.com/watch?v=iW5EzxFR4SM)  Efter at jeg har været sammen med Emma nogle timer idag, historie.. ned med det.
Her er nogle seje billeder fra Ferien.(L)

Mit værelse.. jeg er stadig igang.

Lalandia bundet. (Halvdelen af dem.)

Skøjtehallen.

Hvem er den hotte lotte?

Nhu, mongol på skøjter.

ny sommer top. 50,-

sko. 80,-

- Love Cecilie Nguyen.
Thatslife.

"Live your life and forget your age."

1 kommentar: