april 23, 2011

hej du, det længe siden..

ved godt det er meeeeget længe siden jeg sidst har blogget, men har haft travlt med lidt af hvert her på sidste..sssså her kommer lige billeder af de vigtigste ting!!

d. 1 april 2011 i herning gik min drøm i opfyldelse, jeg var tættere på justin bieber end nogensinde før!!! (don't hate cecilie..) Det var virkelig fanastisk, men var overstået så hurtigt, så var totalt depri dagen efter..og min kusine var fucking inde og møde ham!! gid det var mig! Efter koncerten stod jeg i kø i hvad?..en time? hvor jeg blev skubbet frem og tilbage af sindsyge beliebers, men det var det hele værd da jeg fik min trøje og flotte billede<3
OMB!!!!! han er flooot.





For et par uger siden var jeg i praktik i ellesletten, en børnehave i vedbæk, jeg havde ellers glædet mig ok meget, men det eneste jeg fik ud af det, var at jeg vidste man ikke skal pædagog :P medmindre man er til snot, tortur og kysselege med 5-årige drenge.. 
heldigvis blev ugen sluttet godt af med biografen med cecilie. vi så I Am Number Four, og den kan helt klart anbefales!!!!!!!! Helten der i er HOTHOT! 

alex pettyfer.


Nu er påskeferien næsten slut, men den var da dejlig så længe den varede.. startede den med at smutte til furesøen med de søde piger fra klassen, det var rigtig hyggeligt, men da det begyndte at blive koldt tog de fleste hjem, kun mig, anna og chiara holdte ud, med pizza, sodavand, og solnedgangen<3

Rigtigt skulle jeg have været i england her i ferien, men det blev aflyst da min veninde jeg skulle bo hos blev væltet på ski her i lørdags og brækkede benet.... jeg endte derfor i stedet i sommerhus med min familie hvor jeg først kom hjem fra igår... :O
men det hele skal nok gå for jeg smutter nok på bakken med chiara&anna på mandag, dejlig afslutning på ferien<3

lidt blomster i haven.
sesss jeg smutter ud og løber en tur (JA jeg er stolt!) 

-EmmaJuuel