juni 30, 2011

Dobble Date! GOGO

Go morgen alle sammen! jeg smutter til dobble date nu!! hehehe.. det skal nok blive sjovt! Min ven og jeg havde aftalt dette i lang tid og nu sker det! hell yeah! 
Min ven og jeg prøver at få 2 af vores venner til at KYSSE! for de kan begge lide hinanden, men de tør bare ikke at sige det.. men nu sker det! hehe..
Men vejret ser rigtigt dårlig ud idag! de sidste 5 dage har det været de varmeste dage og nu er det regnvejr og på med trøjen og sorte bukser!!!!


Men ja, efter det smutter jeg til Lyngby med Emma!! håber der er god udsalg.. jeg har allerede lavet en liste med ting, som jeg skal købe.. til at have med til ferien og noget til trai he! og det er faktisk ikk TØJ som jeg skal købe!! Men jeg var så dum at jeg glemte min pung, trøje og min søsters ipod ved lyngby sø.. så jeg er ret fattig...


Mit dejlige outfit for idag - top H&M - trøje Levis.

Der skal købes:

  • Gameboy color
  • Spil til gameboy color
  • blade
  • Gaver til trai
  • Slik til trai
  • Balsam
xoxo Cecilie Nguyen

    Ingen kommentarer:

    Send en kommentar