juni 01, 2011

KONFIRMATION FUCKING STYRER!

sidste søndag, d. 22. maj, blev jeg konfirmeret i Lyngby kirke. Det var en hel fantastisk dag, jeg vil ønske jeg kunne genopleve, men heldigvis fik jeg en masse billeder fra dagen så den altid vil blive husket. Det er mærkeligt sådan at alting bare dreje som om en selv sådan en dag, selvom gæsterne gik forholdsvis tideligt (lidt over 10) var jeg helt smadret bagefter, så det var bare i bad og så ned og sove. Gaverne måtte jeg vente med at kigge nærmere på til morgenen efter, hvor jeg kunne sove længe!!! Bare nedern min klasse først holder blå mandag d. 17 juni, men så når alle da at blive konfirmeret/ firmes til den tid :-)

Talerne, gæsterne, sangene, gaverne var perfekte, det var hele den dag sådan set!



mit præstehold

nice med lukkede øjne og det hele<3

Og imorgen skal jeg til katolikerne fra min klasses firmelse i kirken, og bagefter videre til både cecilie og chiaras fest.. det skal nok blive en god dag, mangler bare at finde ud af hvad jeg skal have på.. ;)

-EmmaJuuel






Ingen kommentarer:

Send en kommentar