august 01, 2011

hjemme fra hjøring

er lige kommet hjem fra de dejlige dage fra hjørring. og er død træt.. 
men ja skal snartklippes, men ved ikkke hvor meget jeg skal have væk. ved bare jeg vil KLIPPES.. kender i det hvor man fortryder at man er blevet klippetog bare tænker "why did i do that?" det tænkte jeg alle de gange hvor jeg lige var blevet klippet. main, denne gang skal det bare være en GOD klipning!.
men det er ikke kun når jeg bliver klippet jeg tænker over det.. det gør jeg hvergang jeg har begået en fejl. damn jeg er dum.........
imorgen skal jeg være sammen med hende nhu. længde siden jeg sidst har set hende..
xoxo cecilie

2 kommentarer:

  1. håber du bliver glad for dit nye hår (-:

    SvarSlet
  2. taaaaak, jeg håber det bliver som jeg vil have det, så jeg ikke kommer skuffet hjem.. :(

    SvarSlet