august 22, 2011

8 klasse var et sjovt år..

   Så lige tilbage til de her billeder. Der gik jeg så i.. 8 klasse. RET UTROLIGT!
   men når man så tænker over det går man allerede i 9 klasse og der er stress på med lektier. 8
   klasse var bare et år hvor man hyggede sig og fulgte ikke med i timerne, men med siddemakkeren
   eller mobilen. Bare sidde og kigge ud af vinduet var det man kunne gøre i 8 klasse. Men al den tid er væk nu, nu kører man på lektier og notater. Hvor hyggeligt.. det må man sige..
   Tiden flyver.. og ting forandres.. og det har jeg gjort.. Jeg har lært af mine fejl.. som jeg har fortrudt.. men  det er jo bare en god ting, jeg tog chancer og begik fejl og har lært af dem. Nu ved man så bedre og kommer over den anden tid man havde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar