august 31, 2011

en crimerider dag!

I dag blev min ven stoppet af vagten fra Lyngby center for at Cykle inde i centeret! KUNNE DET BLIVE MERE CRIME? optog det faktisk.. men det kan i se en anden dag.. han var crime. Meget crime.. hehe, heldigvis fik han ikke så meget skæld ud af vagtmanden.. men stadig? hvor dum er man lige.. til at cylke inde I centeret.. FORBI informationen hvor en VAGT står der inde? dumme Christian man!! ahhahahahahah

Men idag var jeg kun i skole i 30 min, efter at jeg var dommer til de "katolske lege" det var sjovt! det var som om at have herredømmet over alle 5 og 6 klasserne! men ja.. klamme 6 klasse prøved at flirte med mig?eller ja.. det gjorde de ifølge mig. Mega gustent! de spurgte hvor jeg boede og hvor gammel jeg var.. om jeg havde kæreste og om jeg skulle noget imorgen osv.. Jeg blev bombet med spørgsmål af de 4 drenge.. det var fint nok, men efter det tænke jeg faktisk over hvorfor jeg svarede dem? ret klamt alligevel!
Men efter skole var mig og 5 andre fra klassen til dejlige burgerking hvor jeg gav gratis is ud til drengene.. ret sød at "give penge" ud.. men hvorfor ikke? det er det sidste år med dem og det skal nydes!

Men videoen kommer senere.. har haft lidt stress på idag at jeg ikke rigtigt har nået at oploade videon! imout.




























xoxo cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar