august 25, 2011

Iphone 4 - JA TAK!

har jeg sagt at jeg har fået en iphone 4? og den er jeg faktisk rigtig glad for.. Den gør alting lidt lettere..hvis man tænker over de sidste 3 jeg har haft.. på 1 år skal jeg nok leve med min iphone i LAAAAAANG tid! Men faktisk har jeg aldrig brudt mig om iphones eller, ja Iphone 3gs.. jeg har altid synes at de var for "store" og det der touch var bare ikke mig. Indtil jeg så fik den..og jeg ville faktisk ikke engang selv ha haft den? grunden til jeg fik den her IPHONE var fordi, min far var sur over at jeg hele tiden "smadrede"mine mobiler..så han sagde jeg skulle have denne iphone, fordi den vil jeg "passe på" og det gør jeg faktisk! men elsker min iphone.. tak for den mobil..
Men efter skole tog jeg over til Ikea sammen med alle de andre tjøzzer! vi købte alle en "børne menu" men vi blev snydt!! ogog fik self noget mcd efter man! man overlever ikke uden noget mcd!! og vi lavede ren faktisk lektier i Ikea.. Men efter den tur tog jeg hjem til min Ven hvor de prøvede at lærer mig at spille "Fifa 11" og jeg må SIIIGE at jeg stadig er dårlig og foretrækker helst at spille tekken! men tidengik stærk og de skulle ud og spille kamp. Så jeg tog hjeeeeem. og sad på skyp indtil nu..og jeg lærte andy hvordan man børstede tænder! ret awesome.. Nu kalder det på lektier til kl. LOOORT! UPS og kl. er nu.. 23:26!! peace out.

 Cecilie Nguyen

2 kommentarer: