august 24, 2011

jeg skal nok finde dit smil igen

Okay idag har det været hårdt! at have 7 timer med 1 lærer kan pisse mig virkelig meget af.. såmeget at jeg faldt i søvn i den 5 time vi havde vores lærer.. det var ret slemt.. Lige det tidspunkt kunne jeg godt ha sovet.. var UFATTELIG TRÆT men da vi så skulle lave de nice forsøg i fysk! var alting helt ok igen! frik og det hele--
især da jeg skulle finde Amalies smukke smil(L) hun er for lækker til looooove!!!!!!!!!!!!!!!!!
 9 klasser? det kan man sq godt kalde os! men efter skole? chillede jeg med LORTE LEKTIER sammen med de andre og efter det.. var jeg sammen med de søde venner til kl lort. Nu jeg hjemme og skal lave en masse lorte lektier? utroligt nok! Vi er LIGE startet.. allerede Matematik afl, Fysik Rapport, Tysk crap osv.. Omg.. Bliver det ved på den her måde? men heldigvis glæder jeg mig til Tirsdag og Onsdag. Der har vi ikke normal skoletimer. (L) im out.. lektie tiiid!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar