august 07, 2011

til ham der..

Ham der drengen er nu meget sød.. jo.. du meget sød.. jeg tror virkelig godt at jeg kan lide dig.. hæhæ.. du nu en meget sød dreng. joo, hvorfor jeg skriver dette HER? jeg ved det ikk. jeg synes bare du en dejlig dreng.. sådan mere eller mindre.. du ved jeg holder af dig. men har jeg enlig sagt hvorfor jeg sådan.. faldt for dig? hahaha. jeg ved det ikke selv, skal jeg svare ærligt.. så er det nok.. det hele. Men allermest dit smil. Tror jeg.. men selvfølgelig også ja.. det hele sårn.. Men det underligt at det lige præcis blev dig eller hvad? ville nok aldrig ha set dig som mere end en ven..siden du troed på jeg kom fra korea.. det pinligt! ulækkert! men det blev så dig.. DIG eller ja, det håber jeg? ellers er mit hjerte bare i stykker.. ved du hvor underligt det er at "dengang" til trai, hvor dig, nam og jeg kaldte hinanden for "ong og ba" tror det var en fejl jeg kaldte dig "ong" glemte der lidt mere "ba" i dig..så undskyld, tager det i mig! undskyld ba map! haahhahaha. Undskyld, går tilbage til det jeg ville skrive om.. du nu en underlig fyr.. ikk på den dårlige måde men den gode måde. Men ved du godt hvor crime jeg har været.. BARE for din skyld.. uff, har virkelig ondt af mig selv, burde skifte for det jeg har gjort! hahahahah. nej,, lige nu tænker jeg bare tilbage på da du var i kbh.. der var vi forvirret noobs. Som prøvede at kigger på stjerner om aftenen på den der store gynge..det var bare lidt svært når jeg INTET kunne se i mørke, ahhahahh.
okay, du nu dum, for du bor langt væk og din skaaank du skal være så klam at atat, ja.. ingen kommetar. vil hade dig.. og har lovet mig selv at næste gang vi ses... det første jeg vil er at give dig en freaking stor lammer. Den skal fandme gøre ondt! der skal være PAIN i den..du skal ligesom mærke den smerte.. og hvis det ikk gør ondt efter første gang? så bliver jeg skal ved indtil du tuder. Hehe.
du den første dreng som har givet mig sommerfulge i maven.. damn jeg er sød ikk? skriver et indlæg til dig kl. 03 om aftenen fordi jeg holder mig 2 døgner i træk.. du har du også bare med at være glad.
okay, jeg tror ikke at jeg vil gøre det meget længere. du bor langt væk.. hvad fanden. Man lever kun 1 gang, man må tage det man kan fåå..Men du ved.. jeg elsker dig og det håber jeg du ved.. og det må du aldrig glemme din fede bums. vi ses snart.. husk, når jeg hader dig.. betyder det jeg elsker dig mere end noget andet.. det sådan jeg viser kærlighed jo..


when i dream i think of you
breathe i think of you
all day i think of you
give all my love to you my baby boo
swear its true all i do is think of you
when i pray i think of you
far away i think of you
all day i think of you
my heart belongs to you my baby boo
yes its true all i do is think of you 

love Cecilie.

2 kommentarer:

  1. Hvor det sødt Cecilie!! Kam må jeg snart møde!! Der er nok lige noget du ikk har fortalt mig hva (;?

    SvarSlet
  2. Søøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøødt!!!

    SvarSlet