august 08, 2011

til min søde pernille bach.

HEJ SAAAAXI. hva så?? ved du hvad? jeg fandt lige de her gamle billeder fra projekt og det mindede mig bare lige om at du er en lækker tøs og det var dejligt at arbejde med dig til projekt. hæhæ.. du en skøøn tøs og du kan faktisk godt arbejde når det "gælder"! jeg har ikke set dig hele sommeren, hvor bliver du af maan?? er du forsvundet? men du skal bare lige vide at jeg savner dig og dit grin! glæder mig til du kommer hjeeem, så jeg kan se dit fjæs igen. Men grunden til jeg skriver det her er fordi jeg liiige fandt de her billeder fra vores projekt uge. REMEBER?!?
Husk til motionsdag.. vi skal løbe 25 km iår!! DET SKAL NÅÅÅS! sidste åår man, de bedste 20 km løb sammen med dig. Det var nok der hvor jeg MEST tænkte på mad.. endda det sunde. Men du ved.. Til AUGUST 25 km sammen med mig! + emil hvis vi kan løbe lige su hurtigt som ham :-) hæhææh. jeg håber det kan nååååås. Vi skal bare komme i form igen right? også tager vi i biografen igen som sidste år!!
Men ja, du skulle bare lige vide at jeg elsker dig din tøøøs. vi ses snart basse.





låååve Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar