september 20, 2011

down to what ever

Så fik man købt lidt ind igår.. herligt!
Jeg fik fri kl 13 herligt, men derefter tog Emma, Amalie og jeg lige en chiller på skolen midt ude på vejen.. hvor vi nødt det dejligte vejr der var kommet til kbh! Efter tog vi på sunset og fik like eyeliner krig.. Men da jeg skulle shoppe lidt, var  faktisk derude ALENE!!! EJ, var der ude med min veninde.. men hun skulle smutte hurtigt igen!så jeg var alene i en time, men der snakkede jeg i telefon med Chiara den søde tøøøøøøøøøøøøz! Jeg var faktisk kun inde i H&M, Vero moda, Only, Vila, Magasin. Men stadig fik jeg okay mange ting. Jeg købte en "sure thing" top fra Monkey som jeg bare faldt for! og nogle højtaljede shorts som kun kostede 50 kr!også købte jeg et halstørklæde! Men jeg købte en neglelak fra Pieces til kun 5 kr! fordi det var den sidste! det var bare en hel almindelig rød farve! men stadig? heldig er man lidt!
Top: Monkey 120 kr Shorts: Monkey 50 kr Tshirt: Only 30 kr Halstørklæde: Pieces 130 kr Neglelak: 5 kr

Men senere idag, skal jeg faktisk lige hurtigt forbi kbh hvor jeg skal sige hej til min ven Jesper!!! Ja tænk jeg gider tage helt til kbh bare for hans skyld.. men det synd for ham joo.. hahahhaha! Også er det faktisk snart 1 uge siden jeg sidste havde startet med linser! har dem gratis indtilvidere og det er da skøøn! for jeg kan se,se ret meget.. SE ALT! Men min fødselsdag nærmere sig.. men ingen ønsker er kommet endnu..

IDAG HAR CHIARA FØDSELSDAG! Tillykke til hende, den saxi bitch! i love you din nigger! hahah swaag

Cecilie nguyen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar