september 05, 2011

babe take me away, where nobody can find me




























Jamen idag fik jeg fri kl. 15:30 pga vi havde hjemmekunstskab. Hvor pernille og jeg lavede de lækreste boller ever! især vores hjemmelavede marmemade som gjorde hele samgen MEGET bedre.. ret fedt! efter skole.. det tog jeg til Lyngby stadion hvor jeg åbenbart mødte lyngbyspillerne! walleu tænkte jeg bare? vidste det ikke engang? fuck jeg dum.. skulle have givet min mit nr til dem.. men det var lidt forsent nu.. Men ja! jeg fik en gratis billet, WOOHOO kampen er Lyngby (LOVE) mod Fc København.. på Lyngby Stadion på lørdag! håber jeg kan komme, men ja hvem ved hvad der ser? uheldigvis havde vi lidt problemer med at finde stedet for man skulle vise hvor man kunne hente billeten. Og vi ledte sådan i 10 min på at finde boldklubben.. Man kunne hente billeterne mellem 15-16 så vi havde lidt stress efter at vi fik fri kl.15:30 idag.. Men vi fandt stedet og ja.. lucky! sparet lige 100 kr til på lørdag! (GOGO) Men efter det tog jeg hjem og var på skype inden jeg skulle afsted igen ud sammen med nogle venner.
Nu chiller jeg bare og tænker på hvordan jeg kan nå alle mine lektier.. stile osv! føler mig stressetat tænke på alle de lektier jeg har fået!OMG og tysk fremlæggelse imorgen, FML! hvad skal jeg sige? nååår ja. Min far er så dum at han ikke har betalt for min studie tur som man sidst kunne betale d. 1 september.. men det forsent nu. Håber jeg stadig kan komme med! Hihiihihih.

Lige nu har jeg fundet ud af at jeg skal tegne en tegning til vores studietrøjer efter som vi skal have en NICE tegning til ryggen på vores trøjer..og jeg ANER ikke hvordan de skal være.. hmm.. fml. troed jeg kunne some tidligt idag.. HELL NO. im ooooooouuutt.
cecilie nguyen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar