oktober 16, 2011

ferie!

Heey blog, startede ferien af med efter at tage ind til kulturnatten i fredags sammen med pigerne fra klassen, anna, agnes, jacob og anton. Det var meget hyggeligt, men de fleste tog tidligt hjem, men mig, amalie og maria valgte at blive derinde lidt længere. Vi gik bare rundt og chillede og var lige pludselig blevet en del af en dancebattle. Awesome nok! Efter sov amalie og jeg hos maria.
I går var jeg bare hjemme og holdte fødselsdag for min lillebror og var til fest om aftenen, det var også meget chill.
Og i morgen skal jeg være sammen med anna! Savner hende virkelig så meget, så det bliver godt se hende igen. Vi skal sove sammen og ind til kbh og shoppe, det bliver godt!!!

dejlige anna

xoxo gossip girl.
Ej slap af det bare emma

Ingen kommentarer:

Send en kommentar