oktober 19, 2011

jeg er i julehumør ( NY JB FAN)

Idag har min lillesøster Bday og hun har fået en masse gaver! (HUNTER STØVLER) dvs, at hun er ret rig, men jeg skal faktisk til Kbh med hende og Amanda idag,og vores lillekusine Isabella. Vi skal ind til Agnes Cupcake!! Muuuums.Jeg håber du har hygget dig i ferien Amme! savner dig meget her!! Men ja, idag skal de asians være Forvirret Japper som er Turister i Kbh!! Ret dejligt! Men skal smutte nu, der er ret meget stress på.

Selvom det ikke er rigtig juletid NU, så glæder jeg mig meget! og jeg er blevet Jb fan! EEEJ bare for sjov! Men det er er hans nye jule sang, og den er overalt på facebook! jeg kan ikke lide ham, sådan.. synes ikke han er god, men denne sang gør mig i bedre humør! Og i jule STEMNING! xoxo Cecilie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar