december 29, 2010

A long day

Lige nu sidder jeg lidt og chiller foran Tv'et. Min lillesøster sidder som altid foran tv med vores kunsine og ser Avatar.. hvad ellers? Ja.. idag har det virkeligt været en lang dag. Var i Lyngbystorcenter og fik købt en ny trøje og pung. ja, selvfølgelig altid på tilbud. Det har været en rigtig hyggelig dag med Juliane.. og hårdt i benene! Der var masser af mennesker i centeret.. sindsygt! der var især mange mennesker som havde travl! fra kl. 12-16 var man i centeret.. dejligt! tror næsten at jeg er blevet træt af Lyngby.. har været derhenne næsten hver evig eneste dag! men det er jo også dejligt nogle gange, især når man får købt noget og hygger sig med veninden!
OMG, da jeg kom hjem var centeret, var der heeeelt roddet i værelset.. jeg burde rydde op.. narrh, det kan vente right? Man har da lov til at lyde livet..



Min dag idag.. = Vågne, Shoppe, Naruto & Dragon ball, Computeren, Avatar, Sove...(L)
Imorgen sammen med Partneren på strøget, uha.. det er længe siden i:'
hehe, se mine grimme lillesøster og min kusine(Y)










-CecilieNguyen.
Thats life.

»No one ever said life was fair. Just Eventful.«

Ingen kommentarer:

Send en kommentar