december 28, 2010

Min Juleferie..


Hvad kan man lave i ferien når man ikke har en skid at lave.. Storebror' sidder oppe i sit værelse og nørder computer dvs HON osv, mens lillesøsteren ser Disneychannel 24/7..men især Avatar.. Så har man ikke noget at lave selv.. jo da, så må det hedde DRAGON BALL & NARUTO bøger (til mig.. uhhu).. J A  T A K! Der findes ikke noget bedre i verden end at T E R P E naruto og især dragonball, det giver gode minder fra dengang man var lille.. im like i real nerd(Y) ferien kunne ikke blive bedre, hvad skulle jeg dog gøre uden dem mine helt egne engle ):'? Efter ingen vil være sammen med mig, hehe.. Julen er en lang og god ferie, især når man får brugt den fornuftigt!
Naruto&Dragonball FTW!! (A)
..især når man skriver med dejlige michelle nguyen lige nu.. heheh.. i:

-CecilieNguyen.
Thatslife.


»Nerds are just deep, and neurotic, fans. Needy fans. We're all nerds, on one subject or another.«

Ingen kommentarer:

Send en kommentar