januar 20, 2011

stilstil og atter stil!

nu hvor jeg er blevet færdig med min engelsk stil er jeg gået igang med den danske stil.. og kom til at lave stilen forkert, så jeg har skrevet 1 side stil for ingen ting.. nu skal jeg så starte forfra og skal skrive en tale til min moaar.. hmm.. det fint nok.. den skal bare være god.
Dårlig ting! mor og far glemte alt om den usfest jeg skal til på lørdag.. også må jeg ikke komme med! og den dumme undskyldning er.. at jeg "åbenbart" ikke kender nogen og min far tror at ungdomsklubben (der for festen afholdes) er lige som "ungdomsHUSET" ja.. dumme far og mor..

idag skal jeg bare rydde op i hele huset.. alt skal laves om.. også designe mit værelse igen og ny seng kommer til mig.. når ja, også nye møbler!! JUHUU.. men tilbage til stilen.. nej lige lidt tetris(L')



-CecilieNguyen.
Thatslife.

"The truth is always exciting. Speak it, then. Life is dull without it."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar