februar 03, 2011

Idag chiller jeg.. MANDAG er der uheldigvis terminsprøve i MATEMATIK..
også selvfølgelig er det mit svagepunkt.. det er virkelig en dårlig start på ugen!
Idag ventede jeg en time på min far kom og hentede mig.. hans undskyldning var.."Jamen, jeg kunne ikke få fat på dig."
Jamen for fanden, så R I N G til mig hvis det er så svært.. Dum i hoved de erSkal snart kigge på FirmelsesKjoler.. ark ark.. Og praktik plads har jeg fundetved min gamle børnehaven! så mangler jeg bare en underskift fra chefen... Nu skal der øves til terminsprøver.


Imorgen skal jeg nå at:
- købe mine 2 par sko.
- ringe til børnehave.
- Øve med stiletter.
- Generalprøve.
- DANSE OG GÅ MODESHOW! 



























-CecilieNguyen.
Thatslife.


"It is true that I have had heartache and tragedy in my life. These are things none of us avoids. Suffering is the price of being alive. "