februar 03, 2011

Så er der en dag tilbage til det fredag....

Da jeg vågnede i dag var det eneste jeg ville at lægge mig til at sove igen og lade som om jeg var syg, men jeg holdte ud og tog i skole. Hvor jeg konstant var ved at falde i søvn. Da klokken endelig blev tre og vi fik fri gik jeg med chiara nede og købe en ny mascara. Endelig, det trængte jeg helt utrolig meget til, nu skal den bare være god!!! Efter det mødtes jeg med min mor på en cafe. Og så tog jeg hjem og chillede. Nu er jeg lige kommet tilbage fra dans med anna, det var rigtig sjovt. 

Imorgen sove sammen med pernille, hvis hun da bliver rask. (God bedring pernille, hvis du læser med<3)

Lørdag hjem til hannah og sove sammen med hende og amalie, eller vi har aftalt at vi ikke skal sove, bare være vågne hele natten og se film... tsk held og lykke med det emma. 

Btw er jeg helt obsessed med Bruno Mars!!<3 Han er så sød, og hvis der nogen der har nogle af hans koncert billleter de gerne vil af med ville det være deeeeeeeejligt. 

Mini Bruno Mars. <3


Den nye og (forhåbentlig) gode mascara.



Nu vil jeg sove, såååååå vi ses blog. 

- EmmaJuuel

»my mama always said 'life is like a box of chocolates you never know what you're gonna get'«