februar 08, 2011

Jeg er syg igen, but life's good!

Terminsprøve uge, hvor jeg hader det!!! Men det hjælper lidt på det at vi har vinterferie i næste uge. <33


Igår var jeg sammen med Cecilie, undskyld jeg forsinkede dig. hæhæhæ, men det var rigtig hyggelig, selvom vi godt nok ikke fik lavet så meget historie. ;)

Det var en dææææjlig weekend, hvor jeg om fredagen sov sammen med Pernille, og vi lavede endelig vores youtube bruger. WUHO, jeg sætter et link ind når vi også har fået nogle videoer der ind på. Vi havde  det rigtig hyggeligt og sjovt. Men da vi skulle se film faldt pernille i søvn. Og hun snakkede i søvne!! Det var så sjovt, og lød nogenlunde sådan her "Davs!... Det rimer på Claus! ...Davs davs davs davs.", det gjorde det liiidt svært at følge med i filmen, men jeg fik da et billed af hende mens hun sov.. Good times. <3


Lørdag formiddag tog jeg til dragør, jeg skulle til min fætters fødselsdag, og det var meget hyggeligt. Bagefter kørte jeg videre hjem til Hannah, hvor amalie også var. Vi havde det også rigtig sjovt, og var på maccen med christian. Der åd vi McFluffy, og moonwalkede i loftet. (L Hjemme ved hannah tog vi en masse billeder (de ligger på facebook) og så film midt om natten, mens vi drak smoothie. :D

Også er jeg forresten syg idag, håber jeg er rask til imorgen, for skal nemlig med klassen på cafe, hvor jeg vil have KAAGE! <3
Mig&Pernille har swaaaag!
hmmmmmm....


EmmaJuuel
-Thats life.

"Life's Goooooood."