februar 08, 2011

Its DONE!

Idag fik jeg nået det meste som jeg skulle. Skole var lang, og jeg er heldigvis blevet syg.Jeg tog hen til min gamle børnehave får at få underskrevet, at jeg skulle på praktik hos dem! Det var total hyggeligt, for efter tog jeg et kig forbi boghandleren, som desværre ikke havde flere topmodel blade. Dem må min lillesøster få en anden dag. Overfor boghandleren var der heldigvis en genbrugsbutik!! Jeg gik der ind, men der var ikke noget specielt, jeg købte en bog til min lillesøster, den kan hun godt lide! og jeg gav resten af mine 50 kr til dem.
Da jeg kom hjem chillede jeg og begynde at læse lidt på testen til i morgen.. Det var ret kedeligt, så lavede lidt om på bloggen. Håber man kan finde rundt..(: Billedet blev taget igår hjemme hos Emma(L) hehe.. det er sejt ikke?
Men.. så da min mor kom hjem, havde hun lige været forbi NETTO(L) hun pralede løs om noget med "en krone" også da hun tog posen ud! LÅ DER 1000 TING hvor der stod 1 kr. AWESOME!!! det var alt fra hårstænder, fil, negleklipper, hår ting, smykker!! det var sindsygt!!! Jeg blev helt måløs.. jeg tror hun tømte butikken fra alle de der "1 krone" ting!(L).




Det siiindsygt hvordan min MAMA købte så mange! Undskyld dårlig billed..


Den lørdag var en fantastisk dag. Men det failede bare lidt med Modeshowet! det synes jeg... Den kjoler, som jeg har på.. den dræber mig fandme! den er bare så flooot(L)
Kig lige på hende der den flotte, med Guldkjolen.



-CecilieNguyen.
Thatslife.

"To change one's life:  
1. Start immediately.  
2. Do it flamboyantly.  
3. No exceptions."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar