marts 17, 2011

1 dag tilbage(L).

imorgen er det FREDAG!
( jeg ved det godt, datoen fucker! det er fredag og kl. er 22:20!!!)
også skal man møde de bedste der!!- jeg har ikke engang lavet mine lektier færdig endnu!! PIS!!
Hår ikke så meget tid idag, skal bare nå så meget! kl. er snart 23 ):
Jeg skal pakke idag, jeg plejer altid at pakke på dagen hvor jeg skal smutte, men jeg skal gå ret tiddllig imorgen. så når slet ikke at komme hjem.. tror jeg!
BTW!! tror jeg har forstuet min dumme tommelfinger! det gør ondt hvergang jeg bruger den!! LORT, kan ikke engang skrive en sms, så ondt gør det!! LORTE VOLLEY!! DET SIGER JEG JER!!
og jeg er stolte af alle jer stalkers, at i gider at læse dette ( i er awesome) :

TO DO LIST (før jeg falder i søvn!) :

  • Pakke.
  • lektier.
  • Rapport.
  • rydde op.
  • pakke gave ind.
  • Pakke igen.
  • Ringe til tham (når kl. er 01:01)
  • pakke mine lektier ind.
  • Skriver mine notater ind.
  • SOVE!
  • Oplade Ipod + mobil.
  • skrive ned hvad jeg skal spørge om rapport..
  • spise natmad?
Men skal igang nu! im out.

- Cecilie Nguyen.
Thatslife.

" Jeg stresser aldrig! jeg gør mig bare hurtigt + p.m.s på samme tid"  <--- (Stine)

2 kommentarer: