april 03, 2011

HER VAR ACES!!

Lige nu er kl. 16:15( JA uret her på bloggen viser forkert) og jeg stener der hjemme på skype.. har en grim dreng foran min skærm.. er jeg ikke sød?han er nu ret tyk! og synger virkelig godt Justin Bieber!! jeg er heeelt målløs! han elsker ham mere end jeg gør.. en sød bøsseikke?
-Når men igår var jeg i brøndby og var til et vietnamesisk fest.. + 2 gange mcd!! REN LUKSUS!!
også så vi endda ACES!! i mdc!! og fik taget det syyyge billed hvor de havde spist henne! det mega nice..men men det var sjovt! hende nhu er ret tyk især når hun spiste sig fed på mcd!! men jeg er nu ret stolt! der hvor nhu og jeg sad.. havde ACES SIDDET OG SPIST! WOOOOAW! HAHAHHA.
så fik jeg ialt 4 autograf! 2 fra ACES!! og 2 fra nogle gode sangere!! WOW aldrig vaske min hånd mere..ej, det er allerede ved at gå vææk! når...går hen og glor på quan og kha spille wii (Y)
Btw, så var jeg i centeret idag og fik købt en trøje og gavekort fra h&m..GRATIS sådan næsten..
im out.(L)

(HER VAR A C E S !!) billedet blev tager af: Charlotte ly.
CecilieNguyen.
Thatslife.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar