august 28, 2011

bare en normal søndag

da da da daaaaa.. tænk, jeg har kun sovet 2 timer idag men er hel frisk! WOOP WOOP. men er hel væk, alle de lektier dræber mig.. og tænk. er dum nok til at tro jeg selv kunne nå at lave dem inden jeg skal afsted.. men ja.. har været i LORTE kirke idag og da jeg kom hjem skypede jeg sådan lidt frem og tilbage. Men sov hjemme sammen med de andre piger hjemme hos nillllllller! ( og mødte hende ANNA BANANA som jeg ikk har set i laaang tid.damn det var skønt at se hende igen) og ja, vi kom hjem fra fortet igår og der var nogle som var nogle HEARTBREAKERS host host, CHIARA!!ej, hahahha og ja.. hvad skal jeg sige? hmmm... NÅR JA! min mobil er gået spasser? min iphone..slemt! men skal ud med vennerne! har lovet mc flurry til 6 af mine venner pga vi vædde om jeg kunne lade værmed at bruge min iphøøøøner,men som i kan se gik det ikke lige, som forventet.. JA! Fortrudt jeg tabte mit væddemål om at ikke bruge min mobil.. fml. Og vejret idag er faktisk VIILDT skønt? hvor mange grader er det lige, i forhold til igår? eller fredag? crazy Men smutter nu.. im out(L)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar