august 29, 2011

M A N D A G ?

NO WAY. tiden er gået for hurtigt.. og ja.. jeg er træt. har ikke sovet en skid og vil bare gerne væk herfra. og prøvede at undgå ingen smsi en uge. men efter 5 min havde jeg allerede 7 smser.. dumme.. mobil. så jeg måtte ringe tildem bare for at svare.. det var slemt. Men det blev droppet efter noget tid. Underligt nok troed jeg, at jeg kunne holde det.. men hvad fuuuck? sådan nogle ting sker da.. man kan ikke altid regnede med at følge sine mål?men ja.. imorgen kalder det KBH med klassen.
Og tilmin kæreste Cille. tak for en dejlig lang snak.. 2 timer right?? hæhæhæ. din fail! og alle " THE MOMENT" HAHHAHHA KUNNE FLÆKKE NU! fik ondt i munden efter jeg snakkede med dig.. havde grint for meget!  HAHAHAHAHAH. ja, bare kald mig tudefjæs..


Ingen kommentarer:

Send en kommentar