september 19, 2011

I love you like a love song baby.

Idag er der 7 dage til berliner turen og jeg glæder mig vildt meget! vi får faktisk vores studiestrøjer på torsdag!
og der er det faktisk min fødselsdag? sjov nok! Men igår kom min mor og gav mig 150 euro og så har jeg selv en masse cent! Det vildt hvordan jeg får de penge med, men jaaa. GO SHOPPING i Berlin!

Men jeg har fødsesdag på torsdag og jeg håber jeg at jeg både kan nå hen til dans og dele ud og hen til håndbold og dele ud! dvs jeg skal dele ud til klassen, håndbold og dans! fedt nok right? 
Jeg har faktisk ikke rigtigt haft nogle ønsker? hvad der står på min ønske liste.. "Blank" Har ingen ønsker!?!??!?
Idaaaaaag. Skal jeg på strøget og shoppe lidt! håber jeg får købt noget! har virkelig brug for noget nyt tøøj! Burde kigge lidt rundt på nettet om jeg skal finde noget! awesome right.
Men når man har fri kl 13 skal man da udnytte tiden med shopping! gogo.. Hugs and kisses, Cecilie Nguyen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar