september 14, 2011

NY KUR

Altså idag har jeg været i skole og såååå været sammen med de skøre tøsssseer Emma, Pernille og Amalie. Jeg gik nåetat lave vores kage til imorgen hvor skolen holder noget der hedder "høstmarket" hvor vi .. ja.. Min klasse  skal stå ved mad boden og hele dagen imorgen skal min klasse bare lave mad! Ingen lektier og timer! Idag var jeg til daaans og vi dansede HOUSE! org det skønt at danse igen, Men at danse house er noget andet, jeg synes det er nu ok. Fede danse trin! 

I dag fik jeg og Pernille fra min klasse, lavet vores nye kur! efter at min mor sagde jeg skulle tabe mig fordi jeg var for fed. Så, hvis jeg skulle tabe mig. Skal det ikke være den der "ÆD INGEN TING OG DØØØØØ" nej tak, jeg skal tabe mig på den "sunde måde". Dvs jeg ikke må spise: Slik, Chips, Sodavand, ingen junkfood, ingen kage, Kun kød 1 gang om dagen. DET ENESTE usunde jeg må spise er Slik og chokolade og is. Om jeg kommer til at overholde det? JA! jeg kunne overleve uden chips i 1 helt år for 2 år siden. Så i år har jeg bare tilføjet mere pålisten! Men ja.. selvf er der en straf! Hvis jeg nu kommer til at spise slik skylder jeg så min veninde Pernille 10 kr! Håber jeg kommer til at tjene kassen på dette! Men nu må vi se....

Kærlighed er en dejlig følelse. Selvom man ikke selv ved hvad der sker i livet her for tiden. Man burde stoppe tiden og bare nyde det man har. Bare i et hurtigt sekundt. 143, Ilove you, du søød. hvad skal jeg sig? Hugs.
love and hugs Cecilie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar