februar 07, 2011

S T R E E E S S

I hele denne Weekend har jeg haft travl med alt mua. At så foran mange menneske, kigge ude på ingenting, at hade når folk giver en dårlige blikke, men heldigvis ikke have briller på, så man glor på en sort plet. Gå modeshow hvor man skal have høje hæle masser af make up, bare for at vise noget tøj? At vise hvad  man har øvet i de sidste 4 uger + være syg. SÅDAN en weekend har jeg haft. Og det var hårdt! Uheldigvis gik weekenden hurtigt og Terminsprøverne startede.
  • - Jeg fik en Make up store pose, med 2 ansigtsmasker i.. tror jeg (-:
  • - Fik en dejlig cola med hjem!
  • - Fik købt ballerina skoene fra H&M til 80 kr!
  • - Fik købt en ny deo, efter den anden døde. (Min lillesøster skulle have den, hun lugtede åbenbart mere end jeg gjorde.. ifølge min MOR!?)


Idag havde vi Matematik.. det gik godt - fint - dårligt. Man kan kalde det.. træt?
Jeg skulle hele tiden snotte og til min store fail i dag.. Jeg glemte min L O M M E R E G N E R ! ! ! ! ! ! 
men jeg fik fat i en af min lærer.. meget pinligt!

Efter Skole tog jeg hjem til Emma(L)
Vi skulle have historie lort. Det var Meget sjovt, men uheldigvis kom jeg først hjem. 18:45. Og min mama, blev lidt sur på mig. Undskyld mor! det var EMMAS skyld.. tilgiv mig! (Hvis du nu ser dette.)

       Imorgen:
  • - Skole. (fri kl. 14 Y E S)
  • - Øve til onsdags test.
  • - INGEN ARBEJDE(L)
  • - Kigge på FirmelsesKjoler?
  • - Skrive på bloggen.
  • - Tage til Praktik sted og får underskift på.
  • - Notater til test.
  • - Blogfri.
  • - Købe det nye topmodel blad til lillesøster.
  • - Lave Historie fremlæggelse.
  • - F A C E B O O K fri.
  • - At kunne nå alt dette. NEJ - JA






-CecilieNguyen.
thatslife.

"You live, I live, They life, We live.. Then be happy."

Ingen kommentarer:

Send en kommentar